Reference

Výběr některých projektů

Modernatex – Projekt, na kterém jsme strávili 4 roky, zejména na zajištění efektivního backendu. Přecházelo se ze 2 e-shopových řešení do jednoho. Zahrnovalo to správu skladu, 7 domén, propojení s tržištěm Allegro, více než 5000 produktů, automatickou expedici metrového zboží ze 2 skladů a kvalitní zákaznickou podporu. Dokázali jsme vyřešit dopravu a celní řízení do Švýcarska…

  1. modernatex.be
  2. modernatex.cz
  3. modernatex.fr
  4. modernatex.pl
  5. modernatex.sk
  6. modernatex.ch

Silveamo – Náš projekt roku 2022, který je nejenom krásný, ale bude ještě lepší. Stejně jako u Modernatexu, i zde jsme pracovali s multidoménovým a multibrandovým prostředím, skladem, expedicí a ještě vylepšenou zákaznickou podporou.

  1. silveamo.cz
  2. silveamo.sk
  3. silveamo.de
  4. silver-stories.com

Bedona – Skvělá volba pro začínající podnikatele. Na tomto projektu jsme se zaměřili na multidoménové řešení a propojení s fulfillmentem.

  1. bedona.cz
  2. bedona.sk
  3. bedona.hu
  4. bedona.ro

Rostradvere.cz – Vytvořili jsme pro tuto stránku speciální SEO filtr, který zvládá až 500 tisíc variant dveří.

Projekt roku 2023

Docházelo k modernizaci systému a expanze na celoevropský trh.
Behěm projektu jsme odešli od soliterních systémů: webu s programátory, WMS a fakturačního nástroje, webu dopravce, Outlooku, mobilu a moře žlutých lístečků.
Vybrali jsme platformu zahrnujicí web e-shopu, skladové hospodářství a provoz kamenné prodejny, označování zboží s tiskem etiket, expedční systém s napojením na dopravce, systém obsluhy zákazníků, reklamační systém, automatické zpracování dat a další.
Bojovali jsme s importem objednávek, fomatem obrázků, platební bránou, e-mailingem, a exporty XML, XLS. Byl pořízen PC, tiskárna na termoetikety pro zboží a dopravce, čtečka čárových kódů.
Byly vymýšleny procesy s kombinacemi kabelky a úchytu, personalizací monogramů, osobní odběr, zasílání mimo EU, reklamace.
Vše funguje do dnes.

LoroOro.cz
LoroOro.sk
LoroOro.com

Máme i konstruktivní kritiku

např. hodnocení práce od majitele

Dmitrij neslyší zákazníka. Neumí si stanovit priority. Vzdává se práce nebo přechází na úkoly, které ho osobně zajímají. Nesměřuje k výsledkům projektu. Motivuje ho tvůrčí naplnění více než zlepšení výkonnosti projektu. Začíná aktivně pracovat, až když potřebuje peníze. Nerespektuje hierarchii vedení.
Pokud se nezmění, bude i nadále pracovat s malými rybami.
Přitom má spoustu užitečných znalostí a je asertivní při jejich uplatňování. To je velmi cenné. Je však naprosto neovladatelý a nedokáže myslet strukturovaně a koherentně. To tvoje znalosti a dovednosti značně znehodnocuje.


Kromě kvalitní webové stránky je také důležitý produkt, marketing a zajištění návratnosti investic. S naším týmem můžete mít jistotu, že se věnujeme všem těmto aspektům e-shopu, abyste dosáhli maximálního úspěchu.