přesněji, e-shopového řešení, aneb webové stránky umožňující zákazníkům nakupovat. Je to důležitý krok na několik let dopředu Potřeby podnikatelů Základní druhy jsou a. Opensource Nejvíce rozšířený systém je pravděpodobně Woocommerce, pak Prestashop, OpenCart b. Krabicová řešení, světově Shopify a Bigcommerce, v Česku je Shoptet, pak dlouho nic a kolem 70 malých řešení c. hybridní řešení,… Pokračovat ve čtení Výběr e-shopu
Blog
Pravidelná správa e-shopu
ptají se nás co deláme pro klienty za 40 000 Kč (25 nebo 15 tisíc) měsíčně a my řákáme, že to je různé. Hlavním cílem je udžovat e-shop v dobém stavu. Poskytujeme služby je toho hodně a to není vše
Ebury: E-commerce Konference 🏡From Local To Global🌎
výběr nejzajímavějších myšlenek: Přes marketplace se prodá ⅔ zboží, v Evropě 50 % a v ČR jen 10 %. Založení a prodej přes marketplace je 10 krát levnější než vlastní e-shop. Strategie zalostovat jen část zboží a komplementární doplňky prodávat přes vlastní e-shop. Newslettery posílat jen přihlášeným Pokuta za cenovou evidenci je větší než za… Pokračovat ve čtení Ebury: E-commerce Konference 🏡From Local To Global🌎
GA4
Tato zkratka zmamená aktuální otázku jak měřit a vyhovnocovat data na našem podnikání. Google os 1. 7. 2023 přestane sbírat data do dobře znímáho Unioversal Analytics a nutí nás přejít do nového systému pod názvem Google Analytics 4, který je zatím v beta
Zákaznický servis
Když se řekne obsluha zákazníků, tak si v obývákovém e-shopu představíme majitele, či jeho partnera, který při balení zásilek konzultuje volajicího jestli si má vybrat velikost S nebo M, případně kde je jeho balíček. V opravdovém businessu jsou 3 základní možnosti řešení Každé řešení se může dobře doplňovat např ve špičce nebo v 10 hodin… Pokračovat ve čtení Zákaznický servis
Analýza konkurence
dělali jste někdy analýzu konkurence pro svůj web? Je to normální. Zároveň je normální s analýzou pracovat úplně špatně. houseofrezac.com Analýzu konkurence neděláme proto, abychom měli stejný web jako konkurenti. Analýzu konkurence děláme, abychom věděli, od koho se potřebujeme radikálně odlišit, aby si nás zákazník všimnul. A proto si s klienty stanovujeme kdo je jejích zíkazníkem… Pokračovat ve čtení Analýza konkurence
SEO
líbí se mi definice co je to SEO, kromě obvyklé zkratky Search Engine Optimization, je hezčí verze – optimizace pro uživatele, kteří by měli přijít přes vyhledávač. Je to skutečně tak, děláme to ne pro Google, ale pro návštěvníky webu. A proto přizůsobujeme jak samotný web, tak informace na kategoriích či na samotném zboží a… Pokračovat ve čtení SEO
Expanze do zahraničí
Většina prodává v Česku a pak zkouší mini-expanzi na Slovensko, kde zjistí jaké to je mít jinou měnu a ostatní zůstane prakticky stejné. Dostali jsme certifikát Díky školení jsme se seznamili s dalšími odborníky, kteří mají praktickou zkušenost hlavně s prodejem na Slovensku, Maďarsku, Rumunsku, Bulharsku a teď populárním Slovinsku a Chorvatsku. Mám zkušenost s… Pokračovat ve čtení Expanze do zahraničí
Aplikace na řízení e-shopu
Hledal jsem aplikaci vhodnou na řízení on-line obchodu a marketingu. Srovnával jsem Tabidoo, Flowii a Lamel. Znáte nějaké další? Vybral jsem pro sebe a klienty Caflou https://www.caflou.com/a/1aecbc Natazil jsem, že neumím automaticky stáhnout faktury z Google ads a Zásilkovny abych je zpracoval pro vedení firmy a předal do účetnictví. Pokud to mumíte, tak se ozvěte
LTV aneb CLV
V textech o marketingu se občas objeví zkratka LTV, ale Google najde hlavně informací, že se jedná o pojem z oblasti úvěrů. Aby se to nepletlo, tak je alternativní pojmenování – Customer lifetime value (CLV) Ještě je obdobná disciplína je RFM analýza, umožňující zákazníky třídit do skupin podle věrnosti.