Výběr e-shopu

přesněji, e-shopového řešení, aneb webové stránky umožňující zákazníkům nakupovat. Je to důležitý krok na několik let dopředu

Potřeby podnikatelů

  1. vystavit zboží či službu, obrázek, popis, parametry
  2. umožnit zákazníkovi udělat objednávku
  3. dát na výběr dopravce a platební metodu
  4. další služby, např TecDoc…
  5. import zboží od dodavatele
  6. dodavatelské objednávky
  7. skladové hospodářství
  8. účetnictví
  9. expedice
  10. CRM, zákaznický servis
  11. reklamace
  12. analytika

Základní druhy jsou

a. Opensource Nejvíce rozšířený systém je pravděpodobně Woocommerce, pak Prestashop, OpenCart

b. Krabicová řešení, světově Shopify a Bigcommerce, v Česku je Shoptet, pak dlouho nic a kolem 70 malých řešení

c. hybridní řešení, kde máte v sobě provoz na několika trzích, skladové hospodářství, expedicni systém a umí vám na míru naprogramovat unikátní funkce, tam patří TheShop, Retailys, BizBox, Exitshop, Binargon

d. Na míru v Česku Shopsys, Netdirect, Oxyshop, Simplia

Kolegové, zapomněl jsem na někoho? 😉

Jsme strategickým partnerem při výběru, impementci i zaškolení či aktualizace.