Analýza konkurence

dělali jste někdy analýzu konkurence pro svůj web? Je to normální. Zároveň je normální s analýzou pracovat úplně špatně. houseofrezac.com Analýzu konkurence neděláme proto, abychom měli stejný web jako konkurenti. Analýzu konkurence děláme, abychom věděli, od koho se potřebujeme radikálně odlišit, aby si nás zákazník všimnul. A proto si s klienty stanovujeme kdo je jejích zíkazníkem… Pokračovat ve čtení Analýza konkurence

SEO

líbí se mi definice co je to SEO, kromě obvyklé zkratky Search Engine Optimization, je hezčí verze – optimizace pro uživatele, kteří by měli přijít přes vyhledávač. Je to skutečně tak, děláme to ne pro Google, ale pro návštěvníky webu. A proto přizůsobujeme jak samotný web, tak informace na kategoriích či na samotném zboží a… Pokračovat ve čtení SEO

Expanze do zahraničí

Většina prodává v Česku a pak zkouší mini-expanzi na Slovensko, kde zjistí jaké to je mít jinou měnu a ostatní zůstane prakticky stejné. Dostali jsme certifikát Díky školení jsme se seznamili s dalšími odborníky, kteří mají praktickou zkušenost hlavně s prodejem na Slovensku, Maďarsku, Rumunsku, Bulharsku a teď populárním Slovinsku a Chorvatsku. Mám zkušenost s… Pokračovat ve čtení Expanze do zahraničí

Aplikace na řízení e-shopu

Hledal jsem aplikaci vhodnou na řízení on-line obchodu a marketingu. Srovnával jsem Tabidoo, Flowii a Lamel. Znáte nějaké další? Vybral jsem pro sebe a klienty Caflou https://www.caflou.com/a/1aecbc Natazil jsem, že neumím automaticky stáhnout faktury z Google ads a Zásilkovny abych je zpracoval pro vedení firmy a předal do účetnictví. Pokud to mumíte, tak se ozvěte

LTV aneb CLV

V textech o marketingu se občas objeví zkratka LTV, ale Google najde hlavně informací, že se jedná o pojem z oblasti úvěrů. Aby se to nepletlo, tak je alternativní pojmenování – Customer lifetime value (CLV)  Ještě je obdobná disciplína je RFM analýza, umožňující zákazníky třídit do skupin podle věrnosti.

VVV a ZZ

Důležité zkratky v e-commerce marketingu VVV je velmi věrný zákazník ZZ je ztracený zákazník Znáte nějaké další? Napište mi

Jak zlepšit e-shop

Seznam možných aktivit Budete-li mít o některý z bodů zájem, tak se mi můžete ozvat.

Multidoménový e-shop

Cenim si řešení, kde je možné snadno vytvořit multidoménový a multiměnový eshop https://marketplace.upgates.cz/agencies/Dmitrij%20Kurandin Pokud to akuálně řešíte, tak jsem vytvořil tabulku srovnávajicí několik desítek řešení pro e-commerce. Stačí se ozvat.

Přijímat platební karty mobilem

Už dlouho máme mobily s NFC a bezkontaktní karty, ale pro akceptaci karet bylo potřeba použít platební terminál. Teď testuji službu od GP, terá právě toto umožňuje. Kdo chce zkusit kaké, napište si přímo prodejci